17/11-2010

Heej allesammans :) <3!

Hann inte blogga igår...Var i skolan,slutade vid 16 : 00 :S!
Var hemma,Maja kom så vi var ute med Niko osv :)<333!Älskar dej musse <333!

I morse vaknade jag vid 06 : 30 !Fixade mig,plattade håret och drog till bussen,Cianta hoppade i sen :)<33!
Var på läspasset,matten och svenskan...Vi gick nät till idrotten,men Zeidon sa att vi ska gå,för att vi(jag & cianta) skulle gå tidigare :S!Vi åt mat,drog till centrum jag köpte örhängen och sedan åkte vi mot hallunda...Cianta åkte till doktorn och jag gick till tandläkaren...Har typ nån sår,jag vet inte vad...Ska KANSKE ha tandställning,får se senare!Sedan la hon ngt,gud vet vad...:S!Gick hem efter det,kollade på surviver(Serbisk),sedan plyggade jag och snackade med Maja & Milan :)<333!Ska fixa lite bilder nu,jag lägger in bilder imon :)!Sen ska jag göra min design :)!Sååå hörs senare :)!

Puss,puss <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0