11/11-2010

Heej bloggen :)<3!

Det var länge sen:S!Men nu ska jag börja blogga som vanligt :)!
Som ni vet var jag i Tjeckien :) <3!Det var super kul,för utom tjafst,missförstånd och alergi :)!Annars var det bra och kul :) <333!Staden är skit fiiinnnn :D!<333Kom hem sen söndag natt/månda morgon,gick till skolan bara till sista lktionen :P!Var med stefi & kristina resten av dan:)!Jag mådde inte så bra :S!Kunde knappt prata :S!

Igår var vi lediga för att vi hade utvecklingssamtal,det gick bra :)!Det snöade som fan :S!
Gjorde inget speciellt,var med stefi & kristina igen :)<3333!
Lilly fyllde år,grattis askim <3333!

Idag vaknade jag vid 07 : 00,plattade håret,fixade mig och drog till skolan,åkte en sam halvavägen :(!Sen hoppade Jasin & Shayan på tåget så jag åkte med dem :)<3!Hade läsåass första lekionen,sedan skulle vi ha matte,men Joel e borta -.-?!Sedan hade vi svenska,det gick snabbt,gjorde grmmatik!Sedan hade vi idrott,var inte med för att jag inte kan andas bra(har andr problem igen-.- )!Satt vid datan :P!Sedan hade vi lunch,satt med mina galningar och kvävdes av garv XD <333!Sen hade vi klassråd och engelska :)!Vi fick sluta typ en timme tidigare,har fått vikareo för att Theo e på pappaledig...Softade lite i skolan med Ramazan,Cianat,Jasin & Shayan :)<3!Åkte hem med Camilla & Cianta...Sen så såg jag bonde nr 2 :S!Båda var typ schickade(staving) men jaaa!Sen den gulliga killen som logg i t,banan :P!Kattt :p <3!Iaf...Kom hem vid 16 : 15!Åt,pluggade,städade mitt rum,målade naglar och var med pappa & Niko på kungens kurva!Niko kolade på ny kamera och jag kollade på mobiler :D!Ska få ny mobil(A)!Weee (A)!Gjorde klart  läxan i aol nu :)!

Ska sova nu...E trött,mår inte så bra och håller på att bli sjuk :S!

Men vi hörs imon,kramar <33!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0