27/05-2010 / Bilder

Heelloo bloggen :)!

Igår skulle jag lägga upp bilder,men först var jag ute och spelade fotboll :D,sen somnade jag XD!
Idag vaknade jag runt 06:30 plattade håret,fixade mig och drog till skolan :)!
Hade matte första lektionen,sen nationella i matten,det gick bra....:))!Hade nationella med shamo :P <3333!
Sen vandrade vi runt i skolan :P!Hade lunch...Chock skarriigg matt -.-!Jag & shamo gick hem till henne sen till seven eleven...
Åt muffins :P!Och vi fick glass :P!Sen garvade jag & samo...höll på att dö XD!
Sen hade vi so...det gick snabbt x)!Sen drog shamo jäveln :P!Vi hade typ ea,var i slöjden,gjorde min gittar :)!Sen satt jag i soffan med Lilly och chillade :D <333!
Kom hem vid 15:30...Sen ringde Dajana :D <333!Träffade henne,vart i skäris och blev skit sur...
För att klänningen var cp,den är överdrivet öppen :(!På sidan asså :O :(((!Buuhuu :'(!Men får väl hitta ngt annat :)!
Sen garvade vi XD!Åt glass och snackade :P <333!Ska ses imon igen :D <333!
Kom hem sen...Duschade,städar lite mitt rum nu (A)!Och messar med jävla inport jäveln(Zaneta) Xd!Kmr döda dig i skolan imon!
Hhahahahahha :P!Du ska få se :P!Jag lovar :)))!
Ska tagga nu,här e bilder som jag har lovat!
Gott natt...

pööösss<333













































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0