30/05-2010

Hejhej...

Som ni vet var jag hos Dajana igår...Jag lockade hennes hår i 2 timmar XD!Hhahaha..skit :P!Sen blev jag irriterad av vissa personer,sen så hörde jag lite grejer...Dajana vet hur mycket jag skakade :$!Blev fet sur efteråt...-.-!
Kunde knappt locka mitt hår-.-!Var så jävla arg och stressad!Men aja....Sen fixade vi oss...Tur att vi började fixa oss så tidigt...Vi kom ju försen nästan en timme XD!Hhahah :P!Sen så blev alla sura eftersom Boban inte kom,utan Milica-.-!Såg en massa folk jag inte ville se,men man kan inte göra ngt åt saken...:)!Det e bara att skita i...Sen kom Bonde nr 1 och 2,Marko,piskic,o alla andra....Det började bli kul,men vlev lite upprörd:$!Försökte skita i(A)!Sen kom Marko med Billi XD!Hhahah XD!Skitt...jag dog av garv fan XD!Sen retade Marko mig:$!Ville döda honom :P!Han e bäst!Asså...det hände roliga grejer,folk e cp fan!Sen så kom mario...Det var bra,tills vi inte började tjafsa...hade lusst att strypa honoom!Sen sket jag i...Åkte hem sen...Jag & Dajan sprang ut,bonde nr 1 o 2 var feett chockade när de såg hur vi stack XD!Hhahha :P!Sen så åkte jag hem...
Kunde fan inte sova...Men sommnade till slut,vaknade mitt i natten,måde skit illa :(!Men det e bra nu :) ;)!
Sen så var jag med steffi på tränningen,sen lekte  jag med honm...Älskar dej gubben grovt <3333!Sen var jag ute resten av dagen...Vart med min kusin kristina....Pratde i telefon halva dagen XD!Sen var jag ute med Nemanja & Nikola...Duschade nyss,ska läsa om fotbolls regler en gång sen ska jag sova...Jag lägger upp bilder från festen när kusin vitamin har lagt upp de på fb...Gott natt,kram <3!


Kommentarer
Postat av: Kusince

Kusiiiiiiiiiiiiiin, du är dåligt uppgraderad, bilderna är redan inlagda på fejsbuuuck, odkad hehee ....z3z3z3

2010-05-31 @ 01:44:13
Postat av: Andji

Hihihi...nu vet jag det kusin :)!Ska lägga upp de sen :D <3333!Wtnns <3333

2010-05-31 @ 17:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0