21:27

Heej,heej :))

Dagen har gått snabbt...
Träffade Dajana i Skärholmen...Var där lite...Sen åkte vi till norsborg...
Sen prommenerade vi till sjön :)!Vi låg och lyssnade på musik :)!
Sen kom Nikola(komsija) & Pera(kusin)!Hhahahahah XD!
Jag höll på att kväävvaass av garv XD!Vi hade ass kul x)))!
Sen sä kastade Nikola snus :D!Hehe...blev fett glad :P!
Sen lovade jag att inte vara deprimmerad annars ska han slå mig :$ :P!
Sen åkte vi hem.....Vi hade skit kul,värkligen :)) <333!
Sen var jag med Dajana hos mig,vi pratade med min pappa :D <333!
Sitter och väntar att få svar på sms-.-!
Sen ska jag duscha osv...Ska till tandläkaren imon...:(!
Det är nog sista inlägget för idag :)!
Hörs imorgon,har tankat min mobil (A)!

Ha det bra,puss & kram <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0