19/05-2010

Tja alla läsare :)!

Dagen började med att jag vaknade runt 07:00 hade typ ea första lektionen,så jag var i slöjden och gjorde min gittar :))!Sen hade vi matte,fick oxå ea...Så jag satt och rittade min hus och tänkte hur det ska bli :S!
Sen hade vi lunch...Zaneta & jag var ute och solade :P!Sen satt vi i gungan XD!
Efter det hade vi idrott...gjorde prov...Fick mvg :D!Yeah :P!Sen var jag med Maria E hos henne...
Och sist hade vi slöjd...jag gjorde min gittar igen...Måste hinna klar med det tills på tisdag...och så gjorde jag min hus...Stannade i skolan till typ 16:15 :S!Prommenerade med Zaneta & Rex :) <3!Kom hem lite innan 17:00!
Duschade nyss,ska typ dra o tårka håret :D :P!

Hörs senare...<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0