13/05-2010

Heej bloggen :)))

Hann inte blogga igår,wftwersom jag var typ inte hamma...:)
Vart i skolan,vi hade maraton-.-!Alla var döda efteråt...
Hursomhelst....Kom hem hoppade in i duschen :D!
Fixade mitt hår och drack kaffe :P!Träffade Riim,min barndoms vän...Blev fett glad :DDD <3333!
Åkte till Dajana till mälarhöjden sen :) <3333!
Sen åkte jag till skäris...Träffade bonde nr 2 där :)))))!
Sen åkte vi moppe :P!Feet kul,men feett kallt :S!
Sen ville han ta min mobil...men han lyckades inte :D :P!
Sen ville han kasta mig i vattnet :( :P!
Var hemma typ 21:00....Sen var jag utanför min port,chillade lite....
Sen åkte jag med pappa att hämta niko o alla fr Hagsätra :)!
Håll på att sommna i bilen...Sen satt jag med nemanja typ till 01(?)!
La mig sen...sommnade typ direkt :)!
Vaknade typ för en halv timme sen...Ska dra och duscha..
Sen ska jag äta...Är asss hungrig åt typ inget igår :S!
Hörs senare :) <3

P.S. OM JG INTE SVARAR RING MIG,MIN COMVIQ E SLUT!MEN SKA KÖPA :D <33

PUSS,PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0