07/05-2010

Tjaa bloggen :D!

Kan börja med det att jag är på bra humör :D!!!Änkligen!
Kunde inte blogga igår...Vart ute :P!
Dagen började med att jag vaknade 06:00 -.-!
Fixade mitt hår :P!Sen drog jag till skolan :D!
Så äre äännkkllliiggggggeeennn fredddaaaaaaggggg (A)!!!
Hade no först alektione,höll på att sommna :O :$!
Sen hade vi engelska ''prov''...fick typ prata och titta i böcker :P!
Sen hade vi stor möte och klass råd :)!
Sen var jag tvungen att stanna och steda -.-!
Prommenerade med min man och rex x)) <333!
Såg nemanja,sen kom jag hem och duschade...
Ska till mälarhöjden och sen till Zeljana :)) <3!
Ska träffaaaa Daaajjaaannnaaaaa :DDDDDDDDDDD <333!

Men måste rulla nu,ska sminka mig :P!

Hörs,puss puss <33!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0