05/05-2010

Tja bloggen :)))!

Det var lite dålig uppdatering,hann ej :/!
Igår hände det inte så mycket...Vart i skolan,var med pappy på jobbet :D :P!
Sen kom hem,hade ont i huvet osv...
Kmr inte riktigt ihåg vad som hände mer :)!
Idag vaknade jag vid 07:00...Fixade mig och åkte till skolan!Buss jävel var försenad,så var tvungen att ta andra budden eftersom vi hade nationella i no...Det gick rätt bra hoppas jag :)!
Sen hade vi lunch rast...Jag & Zaneta målade bild :D!
Sen hade vi jumpa-.-!Vi promenerade 1 mil :S!Har ass ont i bennaaa x)))!
Sen hade vi slöjd....Slutade vid 15:00!
Prommenerade med Zaneta & Rex :P <3333!Jag e bäst på att prommenera med en hund XD!Hhahaha :P!
Sen kom jag hem...Dajana ringde...Sååå...Jag åkte till skäris :D <333!
Sen såg vi en tönt-.-!Meen aa...Vi gick runt,åt glas,pratade,skrattade,osv :P XD <333!
Sen åkte vi till mälarhöjden,sen hem...:)))!Ska ses på fredag :D <3333!
Har skit ont i huvudet igen :'(!Venne vf :(!
Ska dra och duscha...hörs senare :**!
 
Kraaammm <3!


Kommentarer
Postat av: Zaneta

hahah du är bäst att du me hunden jaoo :D kläder till herrenn:D <3

2010-05-06 @ 07:41:06
URL: http://kochamciemaks.blogg.se/
Postat av: Maja

Och du träffadeee din kusin igår (A) .. <3 <3

2010-05-06 @ 10:01:02
Postat av: Andji

Jaa kusinnn :D <333333!!

Zaneta..hahahahahah :P!Kläder till herren,har köpt XD!

2010-05-06 @ 16:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0