23:33

Heej bloggen...

Vart hos mina kusin Kristina idag...Vi pratade,drev osv...Sen hämmtade vi Steffi från dagis.Min lilla gubbe ♥!
Kmr sakna de och niko...De ska till juggan på torsdag :( ♥!Fan va konstigt det kmr kännas :S!
Sen åkte jag till skäris...Träffade Bojana P.!Fann assååå :D ♥!Efter så många år :)!Såg Milica & Nikola...♥!Dog av garv,Nikola e ass rolig XD!Ha retar mig 24/7 XD!!!Sen chillade jag & Bojana...Vi åkte till norsborg sen...Sen åkte vi till skäris...Bojana  gick hem och jag träffade kusin vitamin :) ♥!Och sen så träffade jag en kusin och en till...Asså visste inte ens att vi e kusiner XD!Piinnsaammmtt va :$?!Men Maja förklarade :P!!!Sen gick vi runt,och pratade...Vi drog sen till Kungens kurva....Gick hem efter det!Vart igen med min kusin Kristina ♥!Sen pratade jag med Dajana i telefon...♥!Duschade osv...
Sitter och lyssnar på musik nu...Assoooo vet fan inte vad händer med mig!Vet inte ens om jag vill åka till Juggan & Montenegro nu!Helt cp kännsla assooo...Ju,jag vet ju att jag kmr åka men ändå!E på piss humör igen,vet inte exakt vaför...Men aja...Allt känns piss...Nås via lur,puss♥!
 


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin <3

kUSINCEEE, du pallar inte träffa fler kusiner, znam ja to hahah WTNNS <3<3<3<3

2010-06-16 @ 09:47:28
Postat av: andja

hahahaha...Nej kusin,det e inte det:$

Wtnnp<3333333333

2010-06-16 @ 12:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0