15:25

Halloj :)!

Har inte gjort så himmla mycket :)!
Duschade och gick ut med blöt hår :)?!Smart va?!Vädret är skit ruttet!!!
Åkte till skäris,träffade bonde nr 2!Ha ska till Juggan imon -.-!
Messade med Zaneta min lilla pedo ♥!
Ska dra och käka nu...Har inte ätit ngt :O!Sen så ska jag platta håret osv...
Ska på bio med min gurka Dajana :D♥!
Dagens fundering....Hur ska jag göra med resan :/!Resa el inte...I så fall när?Men måste jag fan :(!
Får se....Hörs sen iaf....:* ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ !



Dagens planer: Dra på bio med bögen Dajana :D♥
Dagen vill ha: Bättre väder...
Dagens klädsel: Jeans,randig tröja...
Dagens smink: Ingen..
Dagens frisyr: Uppsatt...
Dagens saknad: Zaneta...♥
Dagens humör: Ganska bra (A)!
Dagens sms/samtal: Ja du :P!
Dagens borde: Köpa nya skor & kläder(men pallar inte :D)!
Dagens sötnos: Bonde nr 2 :P ♥
Dagens längtan: Inget specielt...:/
Dagens sämsta: Att det blåser som fan...:$
Dagens fundering: Hur & vad ska jag göra(om resan)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0