08/06-2010

Heej på er :) ♥

Dagen började med att jag vaknade vid 06:30...Plattade håret,fixade mig och drog till skolan....
Vi hade våran sista bild lektion idag...Gjorde min hemsida.Sen hade vi fotbolls match mot lärarna...Vi van :D (A)!
Det var skit kul.Sen gick jag hem till min man Zaneta :) ♥ !Vi fixade oss osv.Sen hade vi lunch med alla läraren...
Fy fan vad jag grätt asså X'(!Blev ledsen när Anette läste,sen när alla lärarna sa om oss...Och sen när vi såg videoklippet som aylin hade gjort :'(((!Då grät alla....Kommer sakna er skolansblommor :'((( ♥!!!Vill fan inte sluta nu...Det känns så jävllaaa jobbigt :'((( ♥!!!Sen fotades vi(lägger upp bilder imon)!Sen snackade jag med Elisabet.Efter det promenerade jag med Zaneta & Rex till hallunda...Gick fet segt för att jag hade för höga klack XD!Hade värsta huvudvärken när jag kom hem :(!Tittade på tv och sommnade...Sov typ till 19:30...Sen duschade jag!Lyssnar på musik nu är inte på så bra humör :(!Ska typ måla naglar osv snart...Väntar på pappa,ska åka o köpa lite grejer med honom!Men hörs iaf senare....Puss på er ♥...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket vann ni lärarna med ?? <3

2010-06-09 @ 00:45:08
Postat av: Anonym

7-4 :)<3

2010-06-09 @ 01:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0