02/06-2010

Heeeej bloggen =)!

 Hann inte blogga igår...
 Igår var vi i skogen första lektionen-.-!Jävla myggooorrrr :@!Sen hade vi lektion och sen åkte vi till naturhistoriska...Det var ganska kul....:))!Sen träffade jag Dajana efter vi hade slutat...Vart med henne en lite stund <3333!Sen åkte jag hem....Sen kom Stefan och Kicki :) <3333!Vart med dom resten av dan :)!Sen på kvällen kom mina vitaminer Maja & Milan :D <333!Asssååå...jag dog av garv (kuranfile) ahahahahah XD!Skiitt asså!Sen satt vi och pratade ute...Efter det åkte vi till donken :P!Först åt vi glas...Maja & jag hade vatten krig efter det XD!Sen så sa maja nu ska vi ha kul XD!Sen går hon fram till kassan och säger ''8 cheeseburgare'' kassörskan säger '' 1 ''?!Maja ba '' NEJ!8 STYCKEN TACK ''!Hhahahahaha...kassörskan blev lite förvånad..men,men XD!Sen åkte vi till norsborg...vi åt ute x)!Sen prommenerade vi till sjön...Kom hem vid 01:00 XD!Var döds trött...sommnade direkt x)!Asså älskar Maja & Milan skit mkt :)) <3333!Skit kul med de varje gång :D XD!
 Idag hade vi sovmorgon...Men orkade ändå inte vakna :S!Var tvungen...Men tåg senare buss XD!För att jag är föööörrr slööö när jag vaknar XD!Hade matte första lektionen :O?!Asså vi skulle göra 5 tester :O?!Tack vare zaneta ''gjorde'' jag dom :* <33!...Hon gjorde,jag skrev av XD!Sen hade vi lunch...gjorde inget...Hade idrott efteråt...Gick till slöjden sen och sist hade vi slöjd igen då...Jag är snart klar med min gittar...Var död orkade inte nån  mer...Är skoltrööttt :O!Verkligen :(!Sen åkte jag hem med Avan...Duschade och åt...Sen var jag med pappa lite :) <33!Sitter nu och väntar på Maja & Milan igen XD :P <333!
Försöker överföra bilder,men det går inte :/ -.-!Sk aplugga lite till imon...Hörs senare(kanske)!Pussss <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0