01:33

Hej,hej...

Jag han inte uppdatera så mkt...Men här för ni höra lite vad hände idag...
Vart lite ute...Sen åkte jag till stan träffade Kusin vitamin där :)♥!Vi åkte till solna,träffade Tatjana,vi var ute....Sen började det regna-.-!Jag såg bonde nr 1 en snabbis...Sen åkte vi penedel till flempan...Vi vandrade runt tills vi hittade min pappa XD!Men vi hittade honom till slut,han sjusade hem oss :)!
Sen var vi ute med Niko,Nikola & Nemanja...Jag tittade typ hela tiden på klockan för att se när min bonde landar :( ♥!Nu är han i juggan :'(((!Saknar dig bonde min ♥!!!Sen åkte vi till Rågsved,sen till stan och sen igen till Rågsved och sist hem...Så var min dag...Fullt upp med kusiner & vänner :)!Vi ska ses typ imon igen,men ska gå shoppa med min bror oxå :)!Är för trött nu...ska lägga mig...Hörs imon,puss på er ♥!!!


Avan & jag i kungsan(skolavslutning) ♥


Kommentarer
Postat av: Maja

Du glömde Vlatko hahahah

2010-06-14 @ 11:57:24
Postat av: Anonym

Hhahahaha...oj da XD!

2010-06-14 @ 12:52:24
Postat av: maja

ma nije on tako bitan hahaha

2010-06-14 @ 13:48:09
Postat av: Andja

Hhahahahahahah :P!Nije :P!

2010-06-14 @ 16:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0