24/07-2010

Heej bloggen :) <3!

Dagen borjade med att jag vaknade vid 07:00...Akte till flyg platsen...Vantade pa Maja och Milan :D <333!Sen var vi hos mig,akte till Tivat sen...Badade,malade naglar osv...Sen borjade jag ma dalig men vi gick anda till strande...Traffade min kusin Veka dar....Satt med henne...Sen madde jag annu mer daligare...Sa jag spydde vid sank :(!Skit ackligt,scklade mig sjalv...Fyyy assssoooo :(!Sen drack jag typ 2 liter vatten och trodde att jag madde bra...men spydde en gang till :( :@!!!Sen gick vi hem,messade med min bonde nr 2 o ha sa att jag e kobila XD :S!Men ha e majmunn :P!Kom hem for ett tag sen och fick reda pa att min mormor och kusin Duca spydde oxa :O :S!Mar battre,sitter och vantar pa min kusin Viktor :)<3!
Hoppas att jg blir frisk imon sa blir det igalo :)!Hors imon da...Pusss <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0