23/07-2010

Hallu bloggen :)!

Det hander bra och roliga saker....Ankligen :D!Har jobbat heeelllaa dagen igar :S!Gjorde illa mig,skar mig pa 3 stellen och slog mig i ena fingret :S!Menmen....vart dods trott,sen vart jag uteee :D!
Idag var jag i Stoliv :D :D!!!Heeellt underbart!Traffade Min kusin Mario,Danijela,Ljiska,Lara,Andrej...<333333333333!!!Skit kul!Jag lekte med Lara o Andrej,mina sotnosar <333!Vi badade,solade,drev osv!Asso helt underbart :D!Sen dog vi av garv nar en man kom o skulle presentera ngt XD!Jag o Daniejla dog nar han sa gospodjo till mig XD!!!!Sen Lara min sotnos sprang efter mig och gav mig en toffs,min angel <3333!
Ska duscha snart...E helt av saltvatten,krullig har,ligger i bikini pa balkongen,lyssnar pa musik o tittar pa stjarnor :)!

Ha det bra,puss <3!!!!

P.S. Fyller ar om 6 dagar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0