00:20

Heej bloggen :)!

Jag hann inte uppdatera under helgen som vanligt :)!

Lördag
Jag jobbade med Dajana :)<33!Vi dog av garv XD!!!Hhahahah :P!
Åkte hem efter jobbet,var med stefan & kristina :)<3333!Sen sdädade jag min garderob :)!
Milos kom efteråt...Sedan kom Maja & Miki oxå...Vi var ute,vi promenerade...Så mulade milan mig :(!Jag var hel bllööött :(!Alla mulades typ tiil slut :)!Vi åkte till lflottsbro efter det,sen var vi hemma :)!Vi pratade och skratade lite :)!

Idag

Dagen började med att jag vaknade innan 12 : 00,åt frukost och åkte med Niko & milos till älvsjö :)!Vi mötte upp alla där :)!Var hel död efter folklor :S!Och duma pendel fastande-.-!Duschade och åt sen...Gjorde min design :D!E snart klar :D!Wiii :)!

Ska fixa lite saker och glugga på datakunskap,vi har prov på tisdag.
Det blir ingen skola för min del imorgon,alla är lediga :D!Yuuppii :)!

Så vi hörs imorgon,gott natt <3333!
Jag lägger upp bilder imon...:)

P.S. Jag blir så JÄVLA äcklad av vissa perosner-.-!Speciellt på dem som leker smarta-.-!STICK :@!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0