25/12-2010

Heej bloggen :)<333!


Som ni vet var det fest igår :D!Maja hämtade mig vid 21 : 00 och vi åkte till hallunda :)<333!
Det var typ tomt när vi kom :P!Men sen kom hela vår gäng :D<333!Baja började sjunga lite innan 23 : 00!
Det var värkligen en jätte bra fest :D!!!!Värdens bästa fest :D!!!Älskar Baja <333!
Jag & Maja hade ass kul XD<333!Bästa minnen asså :)!Tapade rösten efter 2 låtar XD!Och fick puss av Baja :D XD!!!
-Sta radis? (vad gör du?)
-Nista...?!  (Inget!)
-A ti igras!  (Jusste,du danasar!)
Hhahaha...Skit vilken bonde XD!!!Idiot,jag hatar dddiiigg -.-!!!!Sen sjöng maja till mig en låt :D XD (Ako te voli isto, isto kao ja,srecan ti put, ja nisam ljut....ako te voli vise, vise nego ja nemoj sa njim jer on je lud ) Hhahahah!!!Bästa assååå<3333!Kommer aldrig att glömma den här natten...:)<3333!
När festen var slut och alla hade gått,stannade jag,maja,boka,brankica,milena,anita,jlia,bratislav,marko,marko och en till kille kvar :D!Vi snackade,skrattade,fotades och mm med Baja :D!Vi kunde inte gå hem XD!
Sen efter allt gick alla till alby till Marko(radule),vi pratade om gbg :)!Men det blev inget :(!Åkte hem sen...Var hemma vid 05:30!Oooo...Bästa låtar :)<3333!

Vaknade vid 15 : 00 idag XD!Var hos min farmor och farfar....Sen hämtade vi stefan o kristina :)<333!Dem ska sova hos oss idag :)!Pratade med min musse XD!Hon ska få stryk :P(zbog poljubca i ruze) :)!
Chattade med Milan :P!Min lilla ängel XD!
Ska dra nu...Vi ska kolla på film nu :)!

Hörs imon :)!Puss på er :)!

Oooo...Niko se ne ljubi kao ti,nijedna ne ume,ni da mi misli procita,ni da me razume <3333333!!!!

P.S. LÄGGER BILDER IMON :D <3333!!!




Kommentarer
Postat av: Kicki

Kusssin, bästa dagen igår vi hade fett kul...Vi kan göra om det en dag igen :P xD ???????? <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3



Jag älskar dig :************* <3 <3 <3 <3 <3

2010-12-26 @ 12:34:34
Postat av: kicki

Hahahahah glömmde skriva en sak..!!!

Bilden äger :) :P :P



Ninja kornace !!!! :P Hahahahahahha <3 <3 <3

2010-12-26 @ 12:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0