10/12-2010

Heej bloggen x) <3!

Idag vaknade jag vid 08 : 40,gick till affären,packade gymm kläder och mötte upp Cianta :)<333!
Vi var i skolan och lämmnade ett papper,sen drog jag till Slussen :)!Mötte upp Maja där :)<333!
Vi var o gymmade,sen simmade vi och softade lite :)! Var helt döda...Sen drog jag till mälarhöjden :)!
Drev med Dajana XD<333!Kom hem vid 18 : 15....Sen kom Steffi & Kristina :)<333!Vi softade hos mig :)!Sen så var vi lite ute...Dem ska sova här ikväll :)<33!Steffi sover redan x)!Han e bäst...Jag satt med honom i soffan så sa han :
-Stefan: Andjo,budi malo samnom!    /    Andjo,va lite med mig!
-Jag: Ewo,samo da idem u wc!        /      Ja,jag ska bara gå på toa!
-Stefan: Ajde brzo,nemoj da se ukakis!     /     Men snabbt då,så att du inte bajsar på dig!
Hhahahaha XD<333!
Kristina & jag kollade lite på nätet,ska kolla på survivor nu,hörs sen :)!

Byee,byee :) <333!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0