09/12-2010

Shuuee bloggen :)!

Dagen har gått rätt snabbt :)
Vaknade vid 07 : ? imorse...Fixade mig och drog till skolan :)!Åkte ensam till skolan :S!
Hade läspass första lektionen,sen aol..Betyg snack :)!Efter det hade vi matte,vi skrev klart allt vi skulle,skrattade med Joel XD!HAHAH....Han e skit rolig :)!Åt tidigare lunch,sen drog cianta & jag till tuben :)<33!
Mötte upp resten där :)!
Jasin fyller år idag :)!Grattis bror :)!Vi sjöng i tuben XD!Vi ålte till naturhistoriska...Vi var på nån utställning som heter '' Smal '' ,det är om ätstörningar...
Cianta & jag mötte upp min musse sen :D<333!Vi misshandlades på tuben XD!Vi hade skit kul iaf :)<333!
Åkte hem sen...Åt och städade mittt rum :)!Chillade lite med min bror :)!Och chattade med Filip <33333!!

Ska fixa en grej nu på nätet,sen duscha så hörs vi senare :)!

Puss <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0