08/12-2010

Heej på er :)<3!

Idag vaknade jag vid 06 : 20 :S!Fixa mig,åt frukost och chillade lite...Gick med Niko till tuben :)<33!
Åkte ensam till skolan :(!Vi hade läspass första lektion,sen matte,vi skriv måttt på våran lekrum-.-!
Efter det hade vi svenska,sen datakunskap...Men jag var ledig :D!Jag gjorde klart alla arbeten och läxor :D!
Åt lunch sen...Alla gick hem förutom mig,Sandra N och Ramazan...Vi hade lite håltimme sen redovisade vi!Det gick bra :D!Åkte hem efter det,såg safar i tuben :)!Sen träffade jag Dilek oxå :)!
Åt och duschade när jag kom hem,sen sommnade jag...Vaknade för ungefär 1 timme sen :S!E helt död :(!
Pratade med pappa om sommaren :)!!Länggttaaarrr <3333!!!

Imon ska vi till Naturhistoriska...Typ 255 gång den här året-.-!Men jaaa...
Sen så är det bara 7 dagar till jullovet och niko & boka fyller år :)!


Hörs...Kraaam :) <333!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0