01/12-2010

Heeej :)!

Asså redan första december :O!Gud va tiden flyygggeerrr :O?!Skitt...
Men aajjaa...Vaknade vid 07 : 00 idag,fixade mig ocg drog till bussen...Det var as kallt imorse :S!Mådde inte så bra i morse :S!
Mötte upp min kochanie <333!Fick reda på att vi inte har idrott-.-!Zeidon var sjuk....Hade läspass första lektionen,sen matte...Vi garvade skit mkt med Joel XD!Vi gjorde våra lekrumm :)!Sedan hade vi svenska...Efter det hade vi klassråd med MIchael...Största tjafset om hur vi skulle måla klassrummet-.-!Gud assåå....Åt och drog hem efter det :)!Slutade vid 12 : 00 :D!Åkte hem och pratade med värdens bästa musse :)<333!Jag garvade i hjäll ( - Kad te ja zamrznem pa unucici pitaju,bako sto si tako mlada XD ) !Hhahah <333!
Ska dra till skäris snart :)!Sta träffa musse :)!

Så...vi hörs sen :) <333!Hej dååå :)!

 


Jag (i heron) :)!


Kommentarer
Postat av: musse

Heeheh Mussse kad te ja mälam, kaze se måla ne mäla hahahhhaha

2010-12-02 @ 08:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0