00:22

Heej bloggen :)!

Idag var det en tuff dag :)!
Vaknade vid 06 : 10,fixade mig och drog till bussen!Mötte upp min kochanie <3333!
Hade läspas första lektionen,sen hade vi uppdrag,kollade på film ''patrik 1,5'' den var ganska bra :)!
Hade ulf efter det-.-!Sedan lunch och datakunskap,gjorde provet,det gick bra :D!!!
Sen kom Maja :)<333!Jag kunde inte förklara henne vägen XD!Vi åkte till Eriksdals :)!Vi gymmade och simmade :) :)!Kom hem helt död efter det....Gjorde läxor och kollade på survivor :)!Andra datan har fuckat upp nu,så jag kan inte fixa sista grejen,men gör det i skolan imon :)!

Ska sova snart :)E assss tröööttt :S!Hörs imon,gott natt <3333!


Kommentarer
Postat av: mUSSE

hehe du sa sväng höger, så ser man skolan, du menar man ser en broo hahaha..



Ditt höger = vänster hahaha .. Va kär du har blivit kusiiin, hihi :-))))) <3 <3 <3

2010-12-08 @ 11:51:08
Postat av: Andjie

Hhahahah....Jag elite kär musse XD!!!

<333333333

2010-12-09 @ 19:31:50
URL: http://bebbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0