02/08-2010

Shuuee bloggen...Det var lange sen :)!Men ska beratta nu lite vad hande under dem har dagarna :)!

Den 29/07 fyllde jag ar,var i kotor sen klippte jag  mig...Hade gaster sen...Sen drog jag ut med alla,danasade galleeett med min kusse Zwonko :D!Det var skit kul,sen dog vi nar killarna borjade skriga GRABBIICCUUU XD!
Dagen dar pa minns jag inte riktigt vad som hande...:/!Var pa starnden och akte vatten skidor med Vikot o Fiklip o min morbror,hans fru och min bror...Sen var jag med Vikor hos tandlakaren,sen sat vi pa otworwni sank till typ 22:?...Kom hem,duschade och drog ut!Dagen efter.....Var vi i Budwa och hade skit kul med Filip,Vikot,Niko,Stefan N,Stefan L,Maja,Milan,Nikola o Nemanja <3333!Vi hade skit kul,dog av garv nar mi korde bilar,jag var skit glad for att jag sag Nemanja :D!Vi traffade Zeljana :)!Sen dog vi nar vi skulle hem,nar stefan L.gick mot polisen XD!Hhahah!Vi kom hem vi 04:00!Sen var jag tvungen att vakna vid 07:00 :S!Mina kusiner kom fran Canada :D <3!Kusine vitaminer akte till Herceg Novi :(((!Buuhhuu <3!Saknar de!!!Sen akte jag med Viktor o alla till Sveti Marko...Vi hade grill fest :D!Sen akte vi bannan :D XD!Skit kil,doog av garv!Sen sa gjorde jag o Viktor illa vara ben,vi var tvungna att ga och simma en skit stor bit :S!Vara ben ser ut som om vi var med i krig :)!Jag grat typ 100 ggr igar :(!Venne heller vf :S!Sen sa tappade milena nyckeln i vattnen -.-!Var tvungen att vanta pa ngn dykare -.-!Sen var jag med min kusiner fr Canada...Sen akte jag,niko o viktor till kotor,vi traffade Marijana dar :) <3!Vi satt i nan kafic,prommenerade osv....Vi traffade min kusin Mario och Danijela :) <3!Sen sag vi en full tjej,skitttt laskigt asso :o!Idag vaknade jag vid 09:00....madde lite daligt...Var med Vikot lite,han akte till USA idag :'(!Jag grat igen :(!Fan assoooo...Sitter hemma nu ensam,alla e ute,morfar sover x)!Jag ska aka hem till Juggan imon kvall,det sak bli kul :)))!Ska typ duscha snart,sen sa ska jag traffa min kusin Mario tror jag :)!Hors,ha det bra,pussss <3333!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0