31/08-2010

Heej på er:) <3 !

Dagen började med att jag vaknade vid 07 : 00 typ...Och det gick åt helvetet-.-!Men jaa...Fixade  mig och gick helt drogad ut :S!Mötte upp Zaneta sen drog vi till skolan :)<3!Det hände inget speciellt,vi tittade på film '' THIS IS ENGLAND''...Jag tycker att den var ganska bra men lite för våldsam :S!Hursom helst...Sen gjorde vi några frågor,hade lunch,dator kunskap och engelska...Det bästa var när Zaneta spillde vatten in i Jasins face XD!Hhahahah...Skit asså XD!Vi slutade 16 : 00...Höll på att sommna på lektionen :(!Skulle träffa kusin vitamin men det blir imon ist :) <333!Kom hem vid 16:45...
Gjorde matte,drev med pappa osv :)!Sitter nu ny duschad :D!Ska typ fixa lite saker nu...

Vi hörs då :* <3!!!



 Humör:
Trröött som fan...
Planer: Sova x)
Roligaste: När Zaneta spillde vatten i Jasins face XD!
Tråkigaste: Vädret :O!
Äckligaste: 
Borde:
Åka o köpa det jag behöver...
Längtan: Jugge fesstteerr :D <3!
Beroende: Muussiiikkk <3 
Vill ha: Inget speciellt...
Dagens saknad: Maja,Dajana,min lilla Steffi <3333
Frisyr: Uppsatt i en slarvig boll & inbakade på sidan...
Klädsel: Leggings,kofta..
Låt: Ciao amore =D <3
Önskan: Att jag kunnde spåla tiden tbx...O åka nån stans där det e varmt...
Dagens fundering: Ska jag gå på båda fester :/?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0