Plugg,plugg,plugg...

Heej bloggen :)

Dgane började med att jag vaknade vid 07:00!Fixade mig,åt fekost och åkte till skolan...
Första lektionen hade vi nationella i matten...Jag hoppas att det går bra (A)!
Sen hade vi rast i typ 20 min...Efter det hade vi svenska...Jag gjorde ny blogg då :P!
Jag gillar den här bloggen och designen...Tack Lilly =D (hon visade)!
Sen hade vi lunch...Alla var typ döda och deprimerade XD :O!Första gången alla är då :/!
Sen hade vi so...Vi tittade på film,änkligen ngt skönt :) :P!
Sen hade vi tema...Skrev lite jag texter oxh fixade min design :P!Hhahah...
Jag visste inte att vi ficck sluta,men aaa...Vi fick sluta egentligen 13:30 :O!
Men det gör inget :S!Sen åkte jag hem med Avan...Hon givk till bibblan,jag ska gå sen...
Sitter och pluggar nu...Det är överdrivet mkt mycke plugg nu :S...
Hursomhelst...Kan bara säga att jag blev glad,pratade med kusin vitamin =D <33333!
Älskar dig,värdens bästa kusin asså <333!!!

Ska rulla vidare nu,hörs senare...
Puss,puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0