19:11

Heej bloggen...

Vart ute med Dajana :)<333!Vi åkte till stan,skulle fixa en grej...Men typ misslyckades :S!Meennn aaaa....:/!
Pratat med kusin-vitamin om imon...Vi ska på valborg till vårby gård =D!Sen ska min några till och min man följa oxå med :)) <333!Vi vet inte än vad vi ska göra på lördag :/!Får se till imon...
Kom hem vid 17:30...åt,var asss hungrig...Sen satt jag lite med min pappy :D <3!Jusst nu sitter jag och funderar på att våran hk lärare är dum -.- :@!Vi ska ha prov imon :O?!Ingen kan ngt,vi hade aldrig prov i hk förrut :O!Meen aaa....No comments,liksom!Aaajjjaa,vi får väl fixa det....Sen så ere typ inte vanlig dag i skolan imon,jag fatar egentligen inte vad som pågår...Får se i skolan imon...
Det är 3 veckor idag hur jag inte har träffat min bonde :(</3!Töönnttt!!!Jag vet inte heller vad jag vill,det e bättre ibland när man inte har kille...Men ibland inte :(!Saknar alla gamla tider....:(!!!
Ska typ rulla vidare nu,emn vi hörs senare idag...Ha det bra :)!Puss,puss <333

Kommentarer
Postat av: Zaneta

Saknar oxå gammla tider x(!

men bry dej inte! hallå imorn e du bah min! <333333 ily :***

2010-04-29 @ 23:53:38
URL: http://zanetaslife.blogg.se/
Postat av: Dajana

Min då? :(

Hahaha, det blev väääääldigt misslyckat! :D<3<3<3

2010-04-30 @ 12:56:39
Postat av: Andji

Zaneta...jag e alltid din :P!Saknar allt gammalt :( </3

Dajan...nema weze,wtnns <3333333!

2010-04-30 @ 16:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0